گروه اطلس

برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل گروه اطلس با مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور

به گزارش روابط عمومی گروه اطلس ظهر روز یکشنبه مورخ 29 مرداد ماه 1402  پیمان پژوهنده مدیرعامل گروه اطلس با آقای رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در دفتر ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

آقای مطهرنژاد نقش بخش خصوصی در موفقیت پروژه ها و به طور کلی در اقتصاد کشور را پررنگ توصیف کردند. وی با بیان اینکه گروه اطلس به عنوان یکی از بزرگ ترین گروه های چندمنظوره کشور نقش مهم و اساسی در اقتصاد کشور بازی می کند اظهار داشت همگامی و همراهی گروه اطلس با بنیاد تعاون زندانیان کشور در حوزه های مختلف که حتما در کارگروه های مشترک قابل بررسی و ارزیابی خواهد بود قطعا مسیرهای جدیدی را برای دو مجموعه به وجود می آورد. ایشان ابراز امیدواری کردند که با همکاری هر دو مجموعه بتوانیم گام بزرگی برای اقتصاد کشور و همچنین بهره برداری هرچه بیشتر از بنگاه های اقتصادی و صنایع مرتبط با فعالیت های مجموعه ها برداریم و در نهایت شاهد اشتغال بیشتر زندانیان باشیم.

در ادامه آقای پژوهنده ضمن پاسداشت و قدردانی از زحمات مدیرعامل محترم بنیاد و پرسنل خدوم، زحمتکش و خوش فکر آن مجموعه ابراز امیدواری نمودند که با طراحی و برنامه ریزی و پیاده سازی پروژه های مشترک و استفاده از ظرفیت های بی بدیل هر دو مجموعه و شرکت های وابسته بتوان در راستای اهداف متعالی کشور و همچنین با تمرکز بر اشتغال زندانیان گام موثری را در این حوزه برداشت.

ایشان تاکید فرمودند گروه اطلس با تمام توان و حداکثر ظرفیت از ایجاد زیرساخت و کمک به اشتغال زندانیان و همچنین مشارکت در پروژه های قابل توجیه استقبال می نماید.

تاریخ خبر : 1402/05/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.