گروه فنی و بازرگانی اطلس

گروه فنی بازرگانی اطلس با هدف تبدیل شدن به یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین گروه های اقتصادی کشور و انجام پروژه های رفع تنگناهای اقتصادی شرکت های زیر مجموعه خود را در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی، بازرگانی، فنی، خدمات، مشاوره و طراحی با مدیریت بخش خصوصی تاسیس نموده است.

مهرآذین اطلس(بازرگانی و تجارت)

گروه فنی بازرگانی اطلس در اواخر سال 97 برآن شد که با تاسیس یک شرکت تخصصی در حوزه بازرگانی و با بهره گیری از نیروهای کارآمد و جوان بتواند روح تازه ای به گروه بدمد و پس از مطالعات اولیه و تحقیق و بررسی نهایتا در سال 98 شرکت مهر آذین اطلس با اهداف فوق تاسیس و به گروه اطلس ملحق گشت تا در حوزه های بازرگانی، خرید، فروش، توزیع، صادرات، واردات، ارائه طرح های اقتصادی، سرمایه گذاری در طرح های دارای توجیه اقتصادی، مدیریت کلان پروژه ها های بازرگانی در سطح ملی و بین المللی، بهره برداری از منابع گروه، طراحی و بهره برداری از امکانات تفریحی، فرهنگی، هنری و ورزشی کشور با استفاده از ظرفیت های گروه بتواند برگ زرین دیگری بر دفتر عملکردی گروه اطلس باشد.

خانه هنر اطلس(موسسه فرهنگی)

این موسسه با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسامی فعالیت خود را از سال 1399 با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه، بالابردن دانش و بینش عمومی در حوزه های مختلف فرهنگی، بسط و گسترش و هدفمندی فعالیت های فرهنگی، ترویج فرهنگ ها و سنت های ملی ایران و استفاده از ظرفیت های دیگر کشورها با بهره گیری از نیروهایمتخصص آغاز نمود و در حال حاضر یکی از فعال ترین موسسات فرهنگی و هنری کشور به شمار می آید.

بهینه پرداز اطلس( امور آی تی)

شرکت بهینه پرداز اطلس با بیش از 20 سال سابقه در زمینه های تولید، تامین و خدمات پس از فروش، تجهیزات جانبی، طراحی و راه اندازی شبکه، نگهداری و پشتیبانی تجهیزات، نگهداری و پشتیبانی اتاق سرور و طراحی و پیاده سازی بانک های اطلاعاتی فعالیت دارد و با بومی سازی آن توانسته گام های مهمی در این راستا بردارد. بهینه پرداز اطلس در طول این سال ها با اجرای موفق پروژه های بزرگ و کوچک از ارگان های عمومی و خصوصی با کسب بالاترین رضایتمندی در بین مشتریان خود درخشیده است. علاوه بر فعالیت های فوق، این شرکت در زمینه تامین نیروی انسانی ماهر در حوزه های مختلف یک سازمان اقدام می نماید.

آرامش پایدار اطلس( باشگاه و امور ورزشی)

شرکت فرهنگی ورزشی آرامش پایدار اطلس با سابقه کوتاه خود در این چند سال اخیر فعالیت درخشان در حوزه بهره برداری، مدیریت اماکن ورزشی و مجموعه های ورزشی و با در اختیار داشتن کادر مجرب مفتخر است با هدف عمومی سازی فرهنگ و ورزش زمینه مساعد استفاده از اماکن ورزشی و خدمات خود را برای عموم مردم فراهم سازد. از اماکن ورزشی تحت مدیریت این شرکت میتوان به باشگاه های زنجیره ای آپ و آکادمی رویش اشاره کرد.

کانون تبلیغاتی نقش اطلس

گستره فرهنگ ایرانی و دایره تاثیرگذاری آن بر فرهنگ های دیگر امری اثبات شده می باشد و به جهت حمایت و بهره برداری از این میراث ارزشمند در مجموعه اطلس شرکتی بعنوان نقش اطلس که تاثیر هنر ایران در اطلس جهانی را نمایان می کند با حوزه فعالیت های تبلیغاتی، فرهنگی و هنری در سال 1399 تاسیس و علاوه بر ایجاد فضای رقابتی برای ارایه طرح های تبلیغاتی، حمایت از بخش هنر را نیز در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. ما با حدود 20 سال تجربه در قالب دپارتمان تبلیغات گروه اطلس و انجام صدها پروژه تبلبغاتی در حوزه مشاوره، طراحی و مجری گاها به صورت مشارکتی در پروژه های بزرگ تبلیغاتی با بهره گیری از تیم خلاق، مجرب و متخصص و برقراری ارتباط مناسب با همه ذینفعان پروژه از جمله کارفرما، مخاطب، مشتری، پرسنل و… و استفاده مناسب از فن آوری های نوین و علم روز دنیا فعالیت داشتیم.

گسترش خدمات اطلس(پسماند)

شرکت گسترش خدمات اطلس در سال 1384 با رویکرد انجام خدمات پیمانکاری و انجام خدمات عمومی در گروه شرکت های فنی و بازرگانی اطلس فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده فعالیت شرکت در زمینه طراحی، نظارت، تعمیرات و نگهداری و اجرای ابنیه ، تاسیسات و تجهیز ات می باشد. شر کت به منظور حضور در بازارهای شغلی و اقتصادی در زمینه تامین نیروی ماهر در تمامی اصناف نیز اقدام نموده است.

آرافرم نیرا(مبلمان و دکوراسیون داخلی)

گروه تولیدی بازرگانی آرافرم نیرا از سال 1384 پس از اجرای 3 سال مطالعات اولیه بازار، تحقیق، بررسی و تاش کارشناسان مجرب و با برنامه ریزی هدفمند در سال 1387 فعالیت رسمی خود را به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش، واردات و خدمات پس از فروش و نیز مشاوره، اجرا، طراحی و دکوراسیون داخلی به منظور نوآوری در صنعت مبلمان اداری و پارتیشن، مبلمان خانگی و لوازم تزئینی و دکوری آغاز نمود.

آرافرم شاپ (مبلمان خانگی و اکسسوری)

فروشگاه حضوری و اینترنتی آرافرم عرضه کننده انواع مبلمان خانگی نظیر مبل راحتی، میزنهارخوری، سوفا، صندلی، میزعسلی، سرویس خواب، کمد، بوفه، کتابخانه، جاکفشی، میز تی وی و اکسسوری خانگی شامل کوسن، رومیزی و رانر، گلدان، شمع و روشنایی و انواع متنوعی از اکسسوری می باشد. فروشگاه های زنجیره ای آرافرم عاوه بر تولید مبلمان، مجموعه ای زیبا، باکیفیت و قیمت مناسب از انواع مبلمان و اکسسوری با طراحی روز را در کنار هم جمع آوری و عرضه می نماید.