گروه اطلس

پیام روابط عمومی گروه اطلس به مناسبت 17 سالگی گروه فنی بازرگانی اطلس

روابط عمومی گروه اطلس- بیست و هشتم مرداد سال 1402 گروه فنی بازرگانی اطلس 17 ساله شد و این اتفاق بزرگی نه فقط برای اطلسی ها بلکه برای جامعه اقتصادی کشور می باشد.

اگر بخواهم در تکمیل جمله قبل توضیح بدهم باید بگویم سالدار شدن و پایدار ماندن در این مرز پرگهر و ایران عزیزمان کار بسیار سخت و دشواریست مخصوصا برای بنگاه های اقتصادی واقعا خصوصی. هر کسی که با اقتصاد ایران و بنگاه داری مخصوصا در چهار دهه اخیر کمی آشنایی داشته باشد خوب می داند که با اقتصاد همیشه در بحران و بی ثبات این کشور ماندن، فقط و فقط ماندن کار دشواری محسوب می گردد. موج های سهمگین و بعضا سونامی های وحشتناک اقتصادی در کشور ما تبدیل به روزمرگی شده و کاپیتان های این کشتی های اقتصادی (بنگاه ها) می بایست با درایت خاصی اداره این مجموعه ها را به عهده داشته باشند تا با امید به ساحل آرامش برسانند. ما در طی این سال ها متاسفانه شاهد به گل نشستن خیلی از بنگاه های اقتصادی صاحب نام و برندهای مطرح کشور و از بین رفتن کسب و کارهای کوچک و بزرگ به خاطر مشکلات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی که با سیاست گذاری در لایه های بالای مدیریتی کشور سکان را از دست کشتی بان بیرون می آورد، بوده ایم.

گروه اطلس با پایمردی در این راه پر فراز و نشیب کم سختی نکشیده و کم آسیب ندیده ولی با این حال بیدی نبوده که با این بادها بلرزد و در تمام مسیر با بودن اطلسی ها (پرسنل اطلس) از موانع تحریم، نوسانات ارز، مشکلات سرمایه در گردش و نقدینگی و موضوعات و مصائبی که در بالا مطرح کردم، گذر کرده و هر ساله با تولدی دوباره و استفاده از تجربیات قبلی سعی در هموار کردن مسیر پیش رو دارد.

رویای پیمان پژوهنده موسس گروه اطلس که همانا 50 ساله شدن این گروه در زمان زیست خود می باشد، امید اطلسی ها را چند برابر کرده و امید داریم که جشن 50 سالگی گروه اطلس را با حضور ایشان در بین اطلسی های جوان برپا کنیم.

نکاتی که در بالا ذکر شد تنها جملاتی بود در مورد مجموعه ای که در ابتدای امر بعضی ها به 5 ساله شدن آن شک داشتند، این تولد بر دوستداران گروه اطلس و همراهانش فرخنده باد.

تاریخ خبر : 1402/05/28

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.