گروه اطلس

دیدار پیمان پژوهنده با آقای محمدرضا سعدی مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت

روابط عمومی هلدینگ اطلس_ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ پیمان پژوهنده مدیرعامل گروه اطلس با آقای محمدرضا سعدی مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت در دفتر مرکزی این روزنامه دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار آقای پژوهنده با اشاره به عملکرد و خدمات گروه اطلس در طی دو دهه گذشته خاطر نشان کردند که بدون ارتباط موثر این گروه با رسانه ها، پیمودن این مسیر سخت و دشوار و رساندن پیام به تصمیم گیران و مجریان که مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه های مرتبط با فعالیت های گروه اطلس می باشد، امکان پذیر نبود.

گروه اطلس موفقیت های خود را در عرصه برداشتن موانع کسب و کارهای خود تا حدود زیادی مدیون رسانه های همکار مخصوصا روزنامه خوب و پر مخاطب جهان صنعت و همکاری بی دریغ جناب آقای سعدی از کسب و کارها و کارآفرینان می داند.

در ادامه جناب آقای سعدی هم ضمن قدردانی از حمایت های دو دهه گروه اطلس و شخص پیمان پژوهنده از رسانه ها خصوصا روزنامه جهان صنعت اظهار امیدواری کردند تا با همکاری مستمر و ایجاد کارگروه مشترک رسانه ای به جهت پوشش خبری مناسب در مورد فعالیت های گروه اطلس بتوانند در این عرصه کمک شایانی به انتشار اخبار و موضوعات مرتبط مجموعه بپردازند.

تاریخ خبر : 1402/04/27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.