به مناسبت روز ملی مشتری، جناب آقای پیمان پژوهنده، مدیرعامل هلدینگ اطلس، با انتشار پیامی از اعتماد و همراهی مشتریان مجموعه در طول سال قدردانی کرد. وی در این پیام آورده است: «ما در اطلس باور داریم که مشتری، شریک راهبردی ماست و تمامی تصمیمگیریها باید حول محور رضایت، احترام و ارتباط پایدار با مشتری شکل گیرد.»
در این روز، هلدینگ اطلس با برگزاری نشستهای بازخورد مشتری، قدردانی از مشتریان وفادار و اعلام برخی تسهیلات ویژه، نشان داد که حفظ ارتباط دوسویه و ارتقای تجربه مشتری، یکی از ارکان کلیدی راهبردهای آن است.
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1402
قدردانی از همراهی مشتریان در روز ملی مشتری

۰۷
مرداد