هلدینگ اطلس با هدف ارتقای فرهنگ مشتریمداری، به مناسبت روز جهانی مشتری، طرح ویژهای را در شبکه فروش خود اجرا کرد. روابط عمومی شرکت اعلام کرد که در این طرح، تخفیفات ویژه، خدمات پس از فروش ارتقا یافته و برنامههای وفاداری متعددی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این حرکت نشان از تعهد هلدینگ اطلس به حفظ رضایت مشتریان و ایجاد رابطه بلندمدت با آنان دارد.
دکتر پیمان پژوهنده ضمن قدردانی از اعتماد مشتریان، اظهار داشت: «مشتریان سرمایه اصلی ما هستند و تمام تلاش ما بر این است که تجربه خرید آنها را به بهترین شکل ممکن بهبود دهیم.»
تاریخ خبر : 1403/12/28
طرح ویژه هلدینگ اطلس برای روز جهانی مشتری

۱۲
مرداد